torsdag 30 oktober 2008

En såndär lång dag


Världens längsta dag, typ.
Vaknade av ljudet till en radiostyrd bil,
ack så underbart.

Efter skolan tyngde jag iväg mot stan, inhandlade mina sista inköp inför lördagen.
Sen kom Fiino och vi köpte de sista detaljerna till Mimosas present.
Med en sallad i magen fortsatte jag till Powerclubs halloween disco..
Barn är underbara, jovisst, men närmare 200 st är aningen för mycket för mitt arma tålamod.
Men än lever jag.

När jag kom hem var jag dödstrött så det blev ingen provläsning för min del idag.
Just nu bryr jag mej inte, vill bara att det ska vara lördag.
Imorgon är det sitz men jag har inte riktigt hunnit fundera på det än.
Tror jag kan andas ut först när jag väl sitter där.

Nu får det vara bra för ikväll,
jag behöver sömn.
Gute nacht.

Inga kommentarer: