tisdag 8 juni 2010

en ledig dag

.
För en gångs skull har jag all tid i världen att uppdatera min blogg. Om jag gör det? Icke. Men nu ni. Idag steg jag upp, klädde på mig och åkte iväg på brunch till Mimosa. Där fick jag prata bebisspråk och sjunga Rockspindeln med Liam (vårt underhållningskrav ligger på samma nivå). När jag kom hem kände jag mig som en äkta husmor och tog mig an köket, bakade toscarutor och kladdkaka och som bäst ligger lasagnen och svettas i ugnen. Och hör och häpna det bästa av allt, det ser inte ut som ett slagfält i köket! Jag har nämligen redan stuvat in allt elände i tvättmaskinen för att unvika totalt kaos. Mycket nöjd om jag får säga det själv. Nu ska jag försöka att inte bränna maten så att min svårskötta (hör min ironi) fjortisbror får göda upp sig lite så han inte ser ut som en kalv med extremt långa ben resten av livet.
Sen kommer brudarna hem och då ska vi återförenas med den borttappade flickan, Linn :)



imse vimse spindel WOOOOW!

Inga kommentarer: