tisdag 12 oktober 2010

Enjoy

.
Linn har nominerat mig till att berätta 7 saker om mig själv, läs och begrunda!

1. Jag sjunger hela tiden sånger som tycks lägga sig på repeat i mina vänners arma huvuden. Allt från julsånger till barnvisor och psalmer. Hela tiden. Sen när jag går över till nästa sång fortsätter föregående sång alltid att klinga i huvudet på mina vänner, I love it  - they don't ^^

2. Jag älskar fisk, i alla former, typ. Kallrökt, grillat, i soppa, i ugn, stekt - you name it! Fischifischifischi

3. Jag är råddigast i hela Vasa stad. Har slarvat bort telefonen otaliga gånger, men som tur kan man ju ringa åt den så man slipper söka! Har t.o.m hänt att jag pratat i den och samtidigt undrat var den är.. Plånboken min har hamnat i bl.a Hesburgers roskis. Jag glömmer alltså ofta bort vart jag lämnat mina grejor MEN jag försvarar mig med samma kommentar som förr;  "Jag har viktigare saker att fundera över än var jag lämnat min halsduk.". Hehe.

4. Stora män är det bästa som finns! Har alltid tyckt om biffiga, långa män som av någon underlig anledning dessutom ofta varit "skinheads". Faller alltid för män som ser lite farliga ut men som ändå har en nallebjörnsblick och är supergosiga. Mr K <3

5.  "Bonde söker fru" är en av mina favoritserier. Töntig som få men otroligt gullig!

6. Tycker om alla konstiga, roliga och knäppa saker. T.ex. min uppblåsbara krokodil Klasse och min rosa ölhjälm. Alla fula saker som ingen annan tycker är skojiga, dom är till för mig och min sjuka humor ju! :D

7. Homer är min stora idol. Han är störst, bäst och vackrast. Han är dum som ett spån men skulle aldrig erkänna att han har fel och hans mage är ju bara för fin. Homers citat förgyller min vardag over and over again. "I am so smart, I am so smart. S-M-R-T.. I mean S-M-A-R-T."


Inga kommentarer: