måndag 27 december 2010

julis

(bara för att irritera er ^^)
Så börjar julen 2010 lida mot sitt slut. Denna jul kändes på många sätt annorlunda jämfört med tidigare jular. Kan inte sätta fingret på vad det var, men i år fick jag liksom aldrig den julfeelis som brukar infinna sig på julafton. Trist, men vad gör man. Eftersom vi alltid firar julafton bara med familjen blev det svårare än väntat att inte få se min älskling alls innan juldagen, då vi stressade iväg på julmiddag till Oravais. Saker och ting blir inte alltid riktigt som man har tänkt sig, och så blev det alltså inte i år heller.
Nu har jag dessutom gått och dragit på mig en riktigt jobbig förkylning så näsan svider och huvudet är tungt. Håll nu tummarna för att resten av jullovet blir underbart!

Jag älskar dig.
Jag älskar er.




Inga kommentarer: