måndag 4 juli 2011

Ledig dag

Otroligt vad man hinner med under en ledig dag! Så bara för att ingen är intresserad ska jag här ha en uppräkning på vad jag gjort: jag började dagen med att åka till gymmet, sen hem och chilla lite, sen till loppis och fynda (pocketböcker - ett sommarmåste), sen hem och äta med lillebror, läsa i gungan efter maten, en sväng via Fyndis och fynda (fler blå Iittala glas), hem igen och organisera i skåpen och städa ur klädskåpet. Aaaah va skönt att slänga kläder från åk. 7! Jag såg ut som en Hooters-servitris i t-skjortorna från högstadietiden. Nu blir det jobb resten av veckan, gott så. Behöver pengarna nu när vår hyra stigit med hela 20 € per knopp! Hårda bud.

Nu är dessutom min gratis Spotify tid slut. Blir en funderare här över hur framtiden ska se ut, blir jag verkligen tvungen att uppgradera mig?! Blir radio tillsvidare. Nåja, det blir inte mer intressant än så här. Nu ska jag åka iväg till hem nr. 3. Schaul!


Ted reporting live from Antikrundan

Inga kommentarer: