söndag 12 februari 2012

Jag vill göra en stöldanmälan.

Så blev man då bestulen på telefon, kamera och plånbok. Under en obevakad sekund inatt var det någon förbannad jävel som vid dansgolvet öppnade min handväska och plockade ut mina allra viktigaste prylar, tack och lov fick jag behålla nycklarna. Tycker det är alldeles otroligt att någon är beredd att förstöra en annan människas vardag bara för en gammal avstängd telefon, ett spärrat bankkort och en sliten kamera. Saker som är värdefulla bara för mig. Hoppas du är jävligt nöjd.
Nu är det återigen som att börja från noll, inga pengar och ingen möjlighet att hålla kontakten med folk. Jag säger bara att om vi hade fått fast tjuven skulle det varit jävligt synd om honom/henne, jag har absolut inget medlidande i situationer som denna. Dessutom är det typiskt att detta händer just när gubben åkt till Spanien, som tur har man fina vänner som alltid ställer upp för en. Nåjaa, livet går vidare och värre saker finns det. Som pappa sa när jag kom hem till dem inatt: "Jag trodd ni had bråka lr att de va slut mellan dig och Kiko då jag hörd att du kom hem. Å de sku ju ha vari värre." Sant :)





Idag gick en av mina största inspirationskällor någonsin bort.
Rösten är oslagbar, ett röstomfång som sträcker sig över fyra oktaver!
Hon var den största.
May you find som peace.


Give me one moment in time
When I'm racing with destiny
Then in that one moment of time
I will be
I will be
I will be free


.

Inga kommentarer: