onsdag 27 december 2017

Förlovningsfesten


Helgen efter förlovningskaffet var det då dags för vår förlovningsfest. Det var denna fest som vi satsade järnet på eftersom vi bjöd kompisar från båda sidor och ville ha ordentligt med mat och dryck, pynt och livemusik. Både Kiko och jag är ju erkända partyprissar så konstigt vore det annars. Och visst kände man lite press att leverera också! Men festen blev ju precis så där bra som jag hade hoppats och jag tror, ähh vet, att våra vänner var nöjda också. Det är ju inte alltid det lättaste att slå ihop två stora gäng men här funkade det ändå riktigt bra och en del kände varandra sen tidigare. Vi behövde inte hyra något ställe när vi fick låna mitt barndomshem så istället bjöd vi återigen på hembakt pizza med sallad och till kaffet salted caramel cheesecake och mini cupcakes med banan, choklad och galliano. Sen hade vi obegränsat med dryck och nattmat i form av hotdogs och snacks förstås. Ett för oss fungerande upplägg. Tusen tack till alla som hjälpt till före, under och efter festen. Det var vi alla tillsammans som gjorde festen till en så minnesvärd kväll < 3 Det var ett kalas riktigt i Kikos och min anda, vilka fina vänner vi har som ville fira med oss! Och tack till lillebror och Thomas för underbar musik, det lyfte verkligen feelisen. (En del bilder här nedan har jag snott av mina vänner, minns inte vem så nu får ni leva med det.) Och tusen tack för alla gåvor!

#moshmoshfrånorten #thefestpåbackan #fullaförkärlekensskull


Det bästa med tavlan, varken Kiko eller jag märkte att vi hade fel förlovningsdatum här, det skulle ju vara 22.07.2017. SÅ typiskt oss.



Bäst med fest i mörka oktober, alla ljus

Takbelysningen och den förrädiska bålen ;)
































Jag hade bara ett krav till gästerna under kvällen: en gruppbild fotad av pappa.

ALL KÄRLEK


Inga kommentarer: