torsdag 6 november 2008





Hmm,
har kommit underfund med att jag är sämst på att skriva
om saker och ting jag gjort.
Under dagen och så.. Jag kan inte. Ni får förlåta mej!
Vet inte varför, men det blir alltid till något flummigt om märkliga ting.
Är antagligen inspirerad av favoritförfattarna Ranelid och Dagerman.
Och Ferlin! Fast han är väl ingen författare egentligen. Mer nånting annat.
En poet, kanske.
Men alla är de svenskar. Varför är jag inte förvånad?
Svenska är fint.


Jag borde läsa mer. Faktiskt.






Människan är pilen som siktar mot evigheten och glömmer bort sitt eget hjärta.

Om hon hade levt mera i stillhet, hade världen dansat för henne.

En kyrkklocka är som en tyst lögn. Snart slår den och kallar till bön

och syndabekännelse, förlåtelse.


ur Hjärtat som vapen av Ranelid





åååh allt detta tekniska krångel tar död på min skrivarlust
plötsligt försvann allt jag skrivit
för att internet bråkar
jävla internet
så fick jag börja om
och då blir det aldrig lika bra
dessutom funkar aldrig G på mitt tangentbord
den är så trög
irriterande

Inga kommentarer: