onsdag 25 februari 2015

En riktigt fin dag

Den här dagen har spenderats på bästa möjliga vis; i goda vänners lag (oldfart-warning på ordval). Jag började dagen med att åka till Solf där jag fick besöka en av mina vänners nya hem. Så himla häftigt att äga ett egnahemshus när man är under 25 år! Den här gången var det lätt att köpa inflyttningspresent eftersom jag råkade veta att fröken gillar samma inredningsstil som jag själv gör. Jag blev bjuden på inflyttningslunch och efterrätt, himla lyxigt. Det fanns också en ny motorcykel i garaget så gissa i vilka tankar jag går nu. Här kommer några mobilfoton i riktig piss-kvalitet.





Hääääidi
Senare på dagen blev det kaffe med flicksen mina. Så himla viktigt att få byta tankar och funderingar med er varje vecka. En fungerande vänskap är verkligen som terapi för själen. Jag är alltid på gott humör och full med energi efter våra veckoträffar! . Dessutom har jag nu fått kika in i två av vännernas nya hyreslägenheter. Spännande saker på gång :) Eftersom just dessa töser hängt med ett tag bjuder jag på en vacker bild från 2009. Tack för idag!


Linnis, Harryson & Tarmludde

Inga kommentarer: