fredag 6 mars 2015

Dagens positiva

Efter en ganska tuff vinter med mycket sjukdom, framtidsångest och icke-fungerande relationer är det nu dags för dagens 10 positiva! Alla människor mår bra av att glädjas.


1. Det är fredag!
2. Solen skiner och det är vår i luften
3. Det öppnas en ny nattklubb i Vasa ikväll, än finns det hopp för mänskligheten!
4. Inom en snar framtid får jag träffa en saknad vän
5. Jag har inte varit sjuk sen jag slutade proppa i mig hormoner
6. Snart får vi åka på semester till Levi och i sommar blir det Alanya
7. Så småningom behöver jag aldrig mer titta på min gradu..
8. Lasse Stefanz och AC/DC kommer till Finland i sommar ;)
9. Det finns så fantastiska människor i min närhet
10. Min kropp fungerar bättre än den gjort på mycket länge (PCOS)




Vilka är dina positiva? :)

Inga kommentarer: