måndag 13 juli 2015

07.11.2010

Jag älskar dig för att du låter mig vara precis den jag är
Jag älskar dig för att saker som är viktiga för mig också är viktiga för dig
Jag älskar dig för att du är en godhjärtad person som alltid stannar till och hjälper både bekanta och främlingar med små och stora saker
Jag älskar dig för att du är en riktig djurvän som ger namn och personlighet åt alla djur
Jag älskar dig för att du driver med de sidor hos mig själv som jag tar alldeles för seriöst
Jag älskar dig för att du från början visade att mina vänner också är dina vänner
Jag älskar dig för att du alltid ställer upp på mina omöjliga idéer och förslag
Jag älskar dig för att du tog dig an min familj som din egen
Jag älskar dig för att du lyssnar på mig och tar till dig saker jag verkligen menar
Jag älskar dig för att du får mig att skratta varje dag
Jag älskar dig för att du är otroligt snygg!
Jag älskar dig för att du öppnar hela ditt hjärta och dina tankar till mig
Jag älskar dig för att du kan be om förlåtelse och förlåta
Jag älskar dig för att du pratar till mig istället för om mig
Jag älskar dig för att du tror på mig
Jag älskar dig för att jag får vara trygg med dig
 Jag älskar dig för att du varje kväll berättar för mig att du älskar mig
Och jag älskar dig för mycket, mycket mer därtill


Inga kommentarer: