söndag 26 juli 2015

Dubbelexamensfest

Den här sommaren har verkligen varit full av fina festligheter. Denna regniga söndag ska jag därför passa på att ladda upp bilder från Hannas och min examensfest som var i början av juli. Vi bestämde oss för att fira bådas lärarexamen tillsammans eftersom vi ändå skulle bjudit samma personer. Vi försökte göra festen så lik oss som möjligt och vi ville undvika att våra gäster skulle känna för att åka in till krogen på småtimmarna. Därför tog vi till ett wildcard och hyrde in min brors band Storm och drängarna för att underhålla oss med livemusik. Vilket drag det blev sen! Det höll dessutom upp så att man kunde sitta ute en stor del av kvällen. Jag är otroligt nöjd med vår examensfest, det finns inget jag skulle gjort annorlunda. Tack till alla som kom och firade med oss och tummen upp för Hanna och mig. En examen är verkligen värd att firas stort och med stil. Och det gjorde vi verkligen!






























Inga kommentarer: