tisdag 2 januari 2018

Januari-februari 2017

JANUARI
I slutet av januari bytte jag jobb. Hela månaden handlade mycket om att förbereda bytet 
och umgås med vännerna för att överleva hela situationen.



Powerkedjon återförenades


Gick på funktionärsfest med en snygging

Började på


Bokade Amerika-resa



FEBRUARI
Så var jag plötsligt på nytt ställe med nya elever och kollegor. Många märkte att jag var låg och tyst och jag kämpade i tysthet med hjärtesorg. Och saknad. Och utanförskap. Och orkeslöshet. Var inte alls mig själv just då min vanliga energinivå skulle behövts som mest.
Funderar i efterhand hur jag ens fixade det.

Det var tufft

Fortsatte hålla kontakt med gamla kollegor som tur

Försökte skrinna lite

Levde syndigt med vännerna

Deltog trött i min första personalfest med nya gänget

Kämpade på men kände mig mest så här

Köpte en ny tröja för att få tillbaka lite jävlar anamma

Leviresan tänkte också bli till skit men åkte med dom här två istället



Himla fin resa hade vi

Tyckte Olle var coolast som vanligt

Firade Kikos födis i efterskott. Jag kom knappt ihåg att köpa present då jag var så mentalt trött.



Inga kommentarer: