tisdag 2 januari 2018

Maj-Juni 2017


MAJ
Maj är ju vårmånaden nummer ett och trots att den alltid går i hundra knop så mår man rätt bra för sommaren står för dörren. Det var full fart ända in i kaklet och jag var så nöjd när läsåret slutade och jag förstod att jag ändå rott det i hamn. Aldrig hade jag känt mig så värd en semester som då,
60 kollegor och 5 olika skolor under ett läsår senare. SOM jag gett av mig själv åt så många.



Fyllde 27 år på Skolmusik-lördagen. Fick 100 kramar av gamla elever och kollegor och hjärtat var så fullt.


Firade examen igen med Hannis

Brudsund

Slet mitt hår på  jobbet och provade alla knep

Hade min andra personalfest med gänget och allt kändes så rätt. Jag var i mitt esse igen!

Jobbade 100 % för mycket

Men såg ljuset i tunneln!

Skrev betyg

Hade kalas trots 27-Club


Brunchade på Orten



JUNI
Juni hade några fina dagar och man var så där taggad som man kan vara bara vid sommarens början. Det blev mycket reseplanering och mycket skönt vad-jag-vill-för-stunden.

Firade skolavslutning


Fortsatte med avslutningsfirande på Brudsund

Såg sommarens första soluppgång

Firade Abbe 27 år

Kände mig somrig

Besökte mommo med lillebror

Trip down memory lane - Fäboda

Currywurst på matmarknaden

En kaffe på stan

Hade en mysig midsommarsfrukost på Aroma

Loved life

Taggad på livet igen

Fin midsommar i Nämpnäs

Åkte till New York i slutet av juni, det var som på film



Inga kommentarer: