tisdag 16 juli 2019

Midsommar #2 på Brudsund


Så var det dags för midsommarfirande dag två. Då åkte vi som vanligt till Brudsund för familjetid. Det är ett ganska typiskt upplägg för det mesta i vårt liv, både vänner och familj om det går. Båda är lika viktiga och bör tas om hand. Lite tröttsamt först efter nattens strapatser men med lite mat i magen var vi på gång igen!


Mina bästa sockor av mommo

Eftersom jag är en bekväm barnvakt kom jag på att vi kan plocka smultron runt min solstol

Det var tydligen en nyhet och fungerade som distraktion en stund iaf
För här ville jag ligga och lata mig

Så fint nu med gråa hus!

Kände mig lite lätt somrig så där

Vinkade hejdå till Otto och Calle

Och bääbis somnade i min famn efter en tröttsam midsommar. Drömde säkert om soffan hemma.

Inga kommentarer: