tisdag 27 oktober 2009

Skid Row - 18 and life

En underbar helg i Åbo är nu avklarad, tillbaka till verkligheten igen.
Undervisningssnutten idag gick bättre än väntat och likaså utb.sam tenten, så det känns skööönt. Men min skoldag blev återigen några timmar längre än väntat p.g.a inlämningsarbeten som måste göras i grupp.. aaargh. Imorgon är det Snapsa i stämmor-sitz, och i helg är det ju redan halloween. Får se vad som händer, kanske man borde fundera ut något att klä ut sig till?
Åååh btw, det är så kul att man äntligen fått vänner som går att jamma med påriktigt! Igår blev vi igen kvar i skolan några timmar extra då tiden bara rann iväg och musiken flödade. Lovely.
Det löns inte att fundera på vad annat viktigt jag kunnat uträtta under dessa timmar, jag menar man måste ju prioritera.. Har iaf lärt mig en hel massa nya låtar!

Ikväll är första kvällen på länge jag sitter hemma utan destu mer program, har nästan fått färdigt två uppgifter så lite duktig har jag varit ;) Sovmorgon imorgon, kan det bli bättre än så här? Försökte att lite halvhjärtat kika på powerpointen till artkännedomsprovet men jag konstaterade ganska snabbt att jag nog inte har nån vidare chans att lyckas denna gång.. men mullvaden och mårdhunden var söta iaf.

Du e bra fin, allrakärastekusin

Inga kommentarer: