tisdag 18 maj 2010

let's pray for the weekend baby

Igår var första dagen jag fick feber påriktigt sen villaavslutningen -09. Frossa på natten och 39 grader när jag vaknade. Halsen är liten som ett sugrör och jag låter som en säl, dessutom har jag grym halsbränna precis hela tiden! Som mest låg febern på 39,5 och sen stängde jag av termometern så jag inte skulle börja inbilla mig att jag låg på dödsbädden, vilket är ganska vanligt vad gäller mig. Nu har febern gått ner till 38 och jag sover bara bort 60% av dagen.. Jag undrar varifrån denna bobba kom? Månne det är badbaljan som återigen är den skyldige? Det där med badbalja verkar inte vara nån hit för min del.. Jag hoppashoppashoppas jag blir frisk snart så att jag inte behöver sitta hemma hela veckan bara för att vänta in helgen då jag har jobb fredag och lördag. Så himla typiskt. Speciellt då det finns en massa sötbollar man vill hinna träffa :)

Inga kommentarer: