torsdag 20 maj 2010

now you're going down!

Första feberfria dagen, wuhuu!
En sista koll imorgon, förhoppningsvis får jag ett dugligt sjukintyg inför helgen,och sen tänker jag börja friskförklara mig själv. De konstiga smärtorna i bröstet är kvar när jag äter men inte lika konstant som tidigare. Jag hoppas att även det går om av sig själv, skulle mindre gärna få en slang nerkörd i magen på mig..
För övrigt är det så otroligt irriterande att den (högst troligen) enda lediga, soliga och varma veckan jag kommer ha denna sommar gick åt till att ligga till sängs från morgon till kväll. Men sånt är livet. Har som sagt fått vara frisk otroligt länge så egentligen blev jag ju aldrig förvånad när det sist och slutligen slog till. Ordentligt!
Nu är jag än vitare än min titel 'kalkkilaivan Kapteeni' säger, så det kanske jag borde börja jobba på. Men en dag i taget gott folk. Än får ni stå ut med min vithet.

i'm taking back my life now

Inga kommentarer: