lördag 19 augusti 2017

Florida day 9 - Forth of July


En himla kul grej under denna resa var att vi fick vara i Amerika under deras nationaldag 4th of July och vi fick ta del av deras traditioner och firande. Förmiddagen tillbringades vid poolen. Sen blev man ju lite glad när våra herremän handlat god mat från KFC och fina 4th of July-blommor åt oss. Guldstjärna åt dem. På kvällen åkte vi shuttle till Bicenntialpark med många andra. Där fick vi kolla på Most Patriotic Baby-contest, lyssna till nationalsången på elgitarr och avsluta med ett 20 minuter långt makalöst fyrverkeri. Det finaste jag sett hittills i mitt liv. På natten hade vi en egen nationaldagsfest på terrassen. Förlåt grannar! Det var sjukt kul. Jag säger bara ginngär ale.


Denna fräscha bild bara för att illustrera hur svettig man blev på 20 min vid poolen. Jag har alltså INTE simmat.

Love it, mat på under 2 min










Itt na siegt hitsche feste

Inga kommentarer: