måndag 2 mars 2009

Jag är hemmmaaa!




Jo, kom alltså hem sent på lördagkväll.
Nu är allting precis som vanligt, har snart läst ut den sista psy-boken och imorgon har vi muntlig tent så det var verkligen i grevens tid.
Hade en jätte skön vecka i Levi fastän vädret var lite si och så i början av veckan, men sånt får man ju räkna med. På onsdagen kom Kim upp med tåget och resten av veckan bestod av skratt och ännu mer skratt. Vårt intensiva åkande i backarna ledde till att både Kim och jag körde sönder våra knän men förhoppningsvis blir de snart bra igen! Så måste jag få tillägga att jag är jävligt stolt över att jag kom mig ner för tävlingsbacken Levi Black med livet i behåll, det var kanske ingen vidare vacker syn men jag klarade det fast jag först var nära att ta av mig brädan och gå ner när jag stod uppe på toppen och kollade ner på det lodräta stupet. Fredagen var enda kvällen vi orkade ut för att kolla in nattlivet och det var riktigt najs! Först besökte vi Vanha Hullu Poro och därefter fortsatte vi med vår nya vän till Hullu Poro Areena som visade sig vara otroligt stort!
Kändes aningen ledsamt att lägga undan brädan nu men som tur kommer vi att åka upp igen under påsklovet och då har jag Mimmi med mig! Blir säkert toppen :)

Nu ska jag återgå till psykologins värld så jag blir klar med det nångång.


Auf wiederhören.

Inga kommentarer: