lördag 21 mars 2009

lördagkväll? wtf?

Det är bara att konstatera att jag suger på att ta det lugnt och göra ingenting. Igår hade jag en lugn hemmakväll och två på rad är lite för mycket för mitt spralliga humör. Får se vad vi slutligen hittar på ikväll men verkar inte bli något hejdundrande iaf, fast det visste jag ju från början eftersom vi slog fast att ta det lugnt sista helgen innan vi åker.. men ändå!
Känner mig trött och hängig, vet inte om jag faktiskt håller på bli sjuk eller om hela jag bara skriker efter action. Det är synd att alla nyktra helger oftast går ut på att sitta framför datorn eller tv:n, man tycker ju det borde finns något bättre att sysselsätta sig med men njää det ser nog rätt mörkt ut. Blir väl kanske att köra andra fyllon ikväll då, brukar vara det andra alternativet om man inte är på väg ut själv. Ooooh how exciting.. Men då är ändå ensam nykter med en massa fyllon bättre än att sitta två stycken nyktra brudar på en krog och se fisförnäma ut. Been there, done that och det är verkligen jobbigt. Hoppas vi råkar på ett riktigt fyllegäng om vi tar oss ut så vi kan smittas av deras galenskap och smidigt slinka in i gänget utan att bli partypoopers. Eller borde man bara stanna hemma och kolla film? Njäää, jag är så sugen på att träffa folk.. får se hur det blir. Ha en trevlig kväll!





Inga kommentarer: