torsdag 16 april 2009

den jävligaste stunden i livet var den när du gick

Eftersom bdb bråkar med mig, vänder jag mina korpgluggar mot bloggen istället.
Oh what a geek I am.
Nåväl, vi kan ju konstatera att den som, genom min blogg, vill luska ut vad jag gör om dagarna är dömd att misslyckas. Men så mycket kan jag ju berätta att efter påsken har livet återgått till vardagslunken förutom exceptionellt många besök hos diverse hälsostationer. Vi brudar som nyligen besökt sydligare breddgrader tyckte nämligen att vi efter vår hemkomst var tvungna att kontrollera det finländska sjuksystemet och granska vart skattebetalarnas pengar egentligen går åt, så en del av oss har mer eller mindre bosatt sig på hälsovårdsstationer under den gångna veckan, undertecknad inräknad.
Vi ska hoppas att diverse symptom ger med sig nu när helgen stundar, det brukar finnas en viss sådan tendens..
Är det inte för övrigt intressant hur ofta man drömmer om något man pratat om eller upplevt sent på kvällen innan man lagt sig? Åtminstone för mig händer det ofta, sååå om jag vill drömma om gräddtårta borde jag kanske fantisera om vilken fyllning som är godast just innan jag somnar. Borde prova dedäääära.

Jag drömde ju givetvis om dig inatt, igen. Därav dessa märkliga funderingar.



Inga kommentarer: