måndag 13 april 2009

påsksummering


Nu är påsken då över och resten av familjen har kommit hem från Levi.
Jag är otroligt nöjd med påsken i år, har hunnit med massor! Bl.a


- 'flyttat in' hos Fiino tillsammans med Sandra
- festat 3 dagar i sträck
- ätit påskgodis (dock väldigt lite :( )
- cruisat runt i en superskön Pontiac Catalina tillsammans med Maku & Thomas
- provat på att röka vattenpipa (nej det är inte olagligt och ingen drog, mer än motsvarighet till tobak)
- nästan ätit ihjäl mig på Rax och förbannat blåmögelsfantasten Markus
- diskuterat finländares spelautomatsanvändning med en indier
- varit på äventyr till Maxmo och träffat My + 12 andra hundar
- haft tebjudning kl. 5 på morgonen
- suttit och väntat i en tilataxi med Hanna och sett pengarna ticka iväg
- länsat kylskåpet men glömt att handla
- ätit pizza 3 dagar i sträck
- lyssnat på 'Conga' och 'Vamos a la playa' varje dag :D
- kört taxi från ena sidan Smedsby till andra
- konstaterat att mina vänner är bättre än dina ;)

Det mesta har varit väldigt spontant och impulsivt vilket gjort det hela ännu bättre!
Men nu borde jag väl ta tag i andra viktiga saker som universitetsansökan och arbetsavtal, känns inte direkt lockande måste jag säga..

Och snart får vi hålla tummarna för Tilda, det kmr nog gå vägen ska du se <3

Inga kommentarer: