tisdag 21 september 2010

Förmiddagen lider

.. och jag med den.

Vem annan förutom min livsguru kunde tänkas mynta ett så perfekt uttryck! Tack än en gång Mark.
Ääääntligen tror jag att jag har min praktikplats för hösten säkrad! Aldrig trodde jag att det skulle bli så här svårt att överhuvudtaget nå fram till rektorerna, eller ens till lärarrummet, på en lågstadieskola. Nåväl får hoppas att planen håller nu också, annars säger jag som en vis vän till mig "Gävle anamma". Jag känner dessutom att jag ligger under attack av någon bobba! Halsen har svällt till det dubbla och näsan rinner. Vågen för detta underbara, återkommande hösttecken.. Jag ska göra mitt bästa för att kurera mig och få bobban att retirera med sin hundraman starka bobbarmé. Med andra ord har jag planerat att delta i Wasa By Night, tror effekten blir den motsatta men nu har jag ju möblerat om hela mitt schema för att kunna delta så länge och mycket som möjligt! Får se hur dagen och morgondagen fortskrider. Ikväll ska vi fira mamma Dagmask så jag förberder mig på att bli grillad. Borde kanske ha en luntlapp med snillesvar gömd under bordet ifall min hjärna bestämmer sig för att inte samarbeta.. and what to wear???. Hehe, håll till godo.


att få somna med min hand i din <3
.

Inga kommentarer: