onsdag 3 augusti 2016

11.07.2016

Jag vaknade på morgonen, loggade in på facebook  - som gratulererade mig och Kiko på 6-års dagen. Men faaa-an, tänkte jag då. Hade nog funderat på saken många gånger men vi glömde båda bort det när vi äntligen var där. Ganska typiskt oss. Vi försökte ändå reparera skadan och började med lunchdejt på Strampen. När Kiko kom hem från jobbet hade han gått via det europeiska mattorget och handlat godsaker, så på kvällen blev jag bjuden på trerätters hemma. Det blev en riktigt fin dag i alla fall!

Luncha tillsammans händer typ aldrig, så det var speciellt.

På kvällen blev förrätten kantareller, spenat, chiliwurst med parmesan. Och en god Riesling.

Till varmrätt fick vi entrecote med ugnsgrönsaker och pepparsås.

Efterrätten bestod av en stor bit pistage-choklad. Mums.

För sex år sen träffades alltså dom här två ynglingarna. Nu är vi något skröpligare och något rundare men kärleken den har bara blivit starkare med åren. Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig min Christian.

Inga kommentarer: