måndag 8 augusti 2016

Raggskär

Eftersom det alldeles tydligt är höst ute klamrar jag mig fast vid sommaren genom mina sommarbilder. I mitten av juli blev vi bjudna till Fiinos villa på Raggskär. Vi grillade, badade bastu och tunna, simmade, gosade med valpen, sjöng visor, drack kaffe i solnedgången och hade det riktigt, riktigt bra. Det var inte alldeles varmt men det syns ju inte på bilderna ;) Nästa sommar igen!?


Allas favorit... Happy alltså ;)




Vi körde dubbelgrillning!

Jag var hysterisk med min selfiestick.



Ojj sööööta öööödi.

Kaffet kunde vi dricka vid vattnet. Perfekt.

Jag fick låna Christers lusekofta och var såå nöjd.







Åååh.
Några modiga vågade sig i vattnet redan innan bastun.


Vattnet var varmt!
Här tog kamerabilderna slut :D
Nästa dag fick vi ösregn..

... följt av sol.


Vi vinkade farväl till Fiino.

Här ska man hålla tungan rätt i mun mellan stenarna!

På hemvägen åkte vi via Arken i Replot, där var hela Österbotten på mat så vi gick till hopptornet.


Åt lunch på Bernys istället.
Det var lite servicestation-känsla över maten men vi överlevde. Sen åkte vi hem igen efter ett naaajs veckoslut!

Inga kommentarer: