tisdag 17 februari 2009

lat gris


Läsledigt dag två.
Gått helt bra hittills, har läst ut mer än en och en halv bok så jag har lite på tre böcker kvar till fredag. Tyskan har jag däremot inte ens börjat med än men språken är så svåra att plugga! Borde ta och läsa lite tysk litteratur istället.
Jag kommer antagligen att rulla fram efter mitt läsledigt. Alltid när jag blir uttråkad går jag och gräver i skafferiet och för det mesta fyndar jag iaf nånting. Varje gång tänker jag 'Men nu får jag nog ta och skämma bort mej själv lite då jag varit så duktig och läst så flitigt.' Hehe, fit for fight till vår södernresa iaf..
Det är så otroligt fint väder nu men jag är för lat för att gå ut. Det är ju ett helt projekt att klä sej tillräckligt varmt nu när det är -20 grader där ute.
Men så gott som hela nästa vecka kommer jag förmodligen tillbringa utomhus och i lappland har jag aldrig problem med kylan så jag får väl boosta mitt dåliga samvete med det tills vidare.


Jag vill jag vill NU!




Inga kommentarer: