tisdag 3 februari 2009

vill ha dej här




Den här världen den har gjort henne immun mot så mycket
Men det bästa vaccinet var du








Usch vad jag slarvar med allting nu igen. Alla dessa prov som känns helt meningslösa med tanke på att vi snart skriver studenten och blablabla.
Men nu har vi iaf fått svar angående vår penkkis-kvällsfest så den blir antagligen på Cella nova. Wihuu det närmar sej med stormsteg! Sen blir det flera veckors läsledigt, får se hur det kommer att gå. Jag kommer antagligen att klättra på tapeterna eftersom jag inte kommer träffa alla polers på dagarna som när man går till skolan. Får väl bli kvällsnöjen ist ;)

Det finns så mycket jag kunde skriva men jag känner inte för det nu. Dessutom har jag sömnbrist, jag borde verkligen sova just nu. Ibland är jag lite smådum, jag ska faktist upp om några timmar. Jaja, det är ju hursomhelst några timmar.

Gonatt <3

Inga kommentarer: