måndag 16 februari 2009

'Se tulee varmaan hulluks!'

..mamma och mommo som diskuterade mitt tre veckor långa läsledigt.
Inte alls omöjligt att jag faktiskt blir galen medan jag sitter här i min ensamhet.

Läste ut första boken i psykkan idag, känner att jag måste försöka ha en jävla fart på eftersom vi har muntlig tent på fredag och det skulle säkert vara bra att kunna nämna nånting annat än allas vår nödlösning Freud. Bara fyra böcker kvar då alltså, yääk.
På lördagen bär det troligen av till Levi, hade helt hunnit förtränga hela resan men det blir iaf ett skönt miljöombyte fastän psykka böckerna också åker med i väskan. Alldeles perfekt blir det om jag skulle få med mej min kusinvitamin Kim.
Men nu blir det ett efterlängtat besök ti Waynes med töserna. Skönt att se och höra nånting annat.

over and out

Inga kommentarer: