tisdag 9 juni 2009

en sång för alla dom


Vet ni vad? Nu har jag faktiskt tid för saker och ting. Har redan läst lite på hygienpasset idag men konstaterade snabbt att det var ganska tråkig läsning. Tänk att få ha dagar utan måsten, det måste ju vara bland de finaste man kan få! Mitt nästa arbetspass är nämligen först på lördag, lite trist att jobba helgen i.o.f.s men iaf, nu är jag ju ledig.
Idag trodde jag visst att det var varmare än det i själva verket var, så jag fick snabbt flytta inomhus igen och klä på mig. Synd.

Nu håller jag just på att starta upp vår gamla dator för att överföra lite äldre bilder. Det känns nästan obegagligt att höra den sucka igång, för på något sätt känns det som tiden stannat precis där vi slutade använda den. Gamla profilbilder och mottagna filer som påminner om ett liv så avlägset, men ändå inte alls långt borta. Får se vad jag gör för fynd, hej så länge.


Inga kommentarer: