torsdag 7 januari 2010

'Jag vet att många inte håller med mig, men jag tror på ett liv före döden'

Jag läser Mark Levengoods bok 'Sucka mitt hjärta men brist dock ej' och blir alldeles fascinerad! Dessa tankar svart på vitt som påminner om diskussioner jag och mina vänner brukar ha, konstateranden och slutsatser som jag trodde var möjligt att finna endast i min brokiga och knasiga umgängeskrets! Känner mig smått galen som sitter och skrattar högt för mig själv till ord som jag vet kunde komma även ur min mun. En stor upptäckt, helt utan förväntan och jag har endast kommit till sida 26 än så länge. Nu ska jag fortsätta med denna underbara skapelse.

"Varje sann förare vet att alla som åker långsammare än en själv är en fegis och en idiot, och alla som åker snabbare är en fartdåre och en idiot."

/Levengood

Inga kommentarer: