måndag 4 januari 2010

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting..

Hejsan alla små snokare nu är det alltså ett nytt år.. igen. Jag fick fira nyår med de allra finaste filurerna jag känner och kvällen var alldeles perfekt med trerätters middag, raketer och skumpa. Har levt kollektiv här nu de senaste dagarna då den övriga familjen varit bortrest och det har varit otroligt skönt, tänk att få bestämma allt själv samtidigt som du omges av de människor du trivs bäst med?! Too good to be true.. igår sprack bubblan, päronen kom hem och livet återgår till det normala. 'Trist varar länge, men undebart är kort.'

Sov 14 timmar inatt efter några intensiva dagar, men nu har jag ingen aning vad jag ska hitta på resten av veckan? Vad gör man när dagarna känns som en enda lång nedräkning till något du inte alls ser framemot? Blä, borde sätta upp några milstolpar att se fram emot för att orka kämpa några månader till. Men nu ska jag återgå till min andra värld nämligen 'Kärleken till Frank'. So long <3






Inga kommentarer: