onsdag 27 januari 2010

tack kära Nån

Jag uppdaterar.
Nu händer det, sjuk första gången på ett halvår ungefär, ingenting farligt iofs men känner mig lite krasslig. Har faktiskt tänkt på det många gånger hur otroligt skönt det har varit att få vara frisk! Ingen konstant förkylning, ingen grym nackspärr, ingen ögoninflammation, ingen feber, inte ens stegring! Helt amazing (ta i trä). Efter att min kropp gav upp på hösten och jag blev tvungen att sakta ner tempot har jag äntligen fått lyckan att vara frisk och jag har för en gångs skull haft förstånd att vara tacksam för det. Hoppas det fortsätter i samma stil. Vad som bidragit till min goda hälsa vet jag inte. Mitt osunda leverne? Har levt otroligt ohälsosamt hela höstterminen och borde nog vara ett avskräckande exempel, men har då alltså istället mått som en prins. Antingen har alltså alla världens miljoner hälsoundersökningar och forskningar fel eller så är jag ett extremt undantagsfall. Månne det lutar mot det sistnämnda..

PS: Idag åkte Tilda och jag runt i en vältbil på halkbanan. Det var lärorikt. Punkt.





the very unhealthy Me

Inga kommentarer: