tisdag 5 maj 2009

datageek

I början är det irriterande att använda en ny dator. Jag menar den man använt tidigare har ju hunnit bli personlig, åtminstone för mig. Nu när jag fått en ny är jag tvungen att överföra alla mina bilder och annat skräp, som jag äntligen fått ordning på på den gamla datorn, till den nya. Sen måste jag ändra alla inställningar och utseendet på allt för att jag ska känna mig tillfreds och för att datorn inte ska kännas främmande för mig, tänk va löjligt egentligen. Dessutom var det inte speciellt länge sen som vi i familjen fick vår nya gemensamma laptop som det tog rätt så länge för mig att vänja mig vid ^^. Så nu har jag en hel del jobb framför mig och en hel del program som ska nerladdas och fixas. Men visst är det trevligt med en alldeles egen laptop, måste bara göra den till min först!

Inga kommentarer: