tisdag 19 maj 2009

youth is like diamonds in the sun

Vad av värde ska jag berätta för er ikväll då?
Kändes som ett nederlag att gräva fram kalendern igår igen, men nu börjar det vara många tider att passa och många saker att minnas så jag hade knappast något val.
Student har jag iaf blivit liksom de flesta andra av mina klasskompisar, duktiga vi varit, jag lyfter på hatten för oss!
För övrigt känns det som att dagarna försvinner som en klick smör i solens heta strålar, plötsligt är det nu studentdimission, sedan är det snart midsommar och efter det går vi återigen mot mörkare tider. Nej usch så pessimistisk jag är.. Nu är det ju tid för fest!

















I morgon är kanske för sent, min vän.
Vem bryr sig då om vad du drömde och ville?
Så vänta inte på någonting sen.
Det är nu du ska leva min vän!

Inga kommentarer: