torsdag 28 maj 2009

is this the best part?



Wuhuu ledig resten av veckan!
Bakom mig har jag två hemska nattskift men nu kan jag äntligen fokusera fullt på studentfesten.
Klänningen blev klar i tid, studentfotona knäpptes igår, det mesta börjar vara färdigstädat, inbjudan kom i vasabladet, fotona i ramarna är uppdaterade och allting är färdigbakat. På dagens schema står endast att fylla tårtorna och köpa ett nytt pärlarmband eftersom det försvann under fotograferingen igår..
Denna dag började jag med att äta hävikki-kycklingsallad på terassen och jag känner mig riktigt harmonisk. Hann t.o.m träffa Tilda och Fiino över en kaffe igår kväll, tror det var bra för oss alla att få byta tankar med någon utanför familjen.
Nu är det bara att hoppas på att man inte gör bort sig alltför mycket på dimissionen.
So long!








Inga kommentarer: