onsdag 20 maj 2009

let your body decide

Jag har ännu inte riktigt kommit underfund med min egen, nya dator. Den frustar och stönar rätt så mycket, mer än den som brorsan nu tagit över iaf. Kanske min dator inte tycker om mig? Eller kanske den inte tycker om att jag kväver den när jag har den i famnen? Jag tror jag vet svaret på min egen fråga..
Har skrivtorka för tillfället. Är inne i en intensiv bildfas då jag kollar på nya och gamla bilder om vartannat, hela tiden. Jag älskar bilder. Och sångtexter! Ooh vad jag älskar fina sångtexter.
Dagens låt har varit 'Diamonds and rust', framförd av diverse olika artister. Även 'En famn för mig' av Melissa Horn har spelats flitigt idag.. och en massa massa fler, givetvis.
Imorgon blir det villa. Äntligen.

Har du en famn för mig?



Inga kommentarer: