söndag 11 januari 2009

bloody Sunday


Nu är helgen slut, men jag är riktigt nöjd med den! På fredagkvällen var jag, Fiino och Mimosa ute och skrinnade och efter det träffade jag Anders och sen gänget på abc ^^
Igår på dagen strosade jag runt på stan och fyndade faktiskt en svart spetsklänning och svarta pumps + en hel del underkläder. Det var allt över förväntan! Blev ju ingen mellandagsrea för min del så nu fick jag trösta mej med detta.
Sen tog det länge innan vi kom fram till vad vi skulle sysselsätta oss med under kvällen, ett tag var vi på väg till Maxmo men det slutade med att vi spenderade kvällen på Ollis i trevligt sällskap och firade Zackes födelsedag!
Absolut en av de bättre kvällarna på Oliveers :)

Söndagen har jag till största del spenderat med Zacke, Frazz och Fiino, tillsammans försökte vi bota gossarnas krapula. Mellan varven har jag desperat försökt läsa lite historia inför tisdagens prov, men boken är så ofantligt tråkig så jag fick ingen riktig fart på mitt läsande idag. Tilda kom också hit en sväng ikväll och vi satt och diskuterade medan jag åt mina tonfisksmörgåsar. Men när jag skulle gå ner efter mer var tonfisken slut och jävlar vad sur jag blev! Den var min och jag ville ju ha mera! Nästa gång blir det namnlapp.
Nu är jag trött som en häst och jag fruktar morgondagens tidiga väckning. Fruktar hela morgondagen för del delen eftersom jag har så gott som full dag och efter skolan blir det världshistoria för hela slanten. Tvi.
I get weak
and then you win me over

Inga kommentarer: