onsdag 7 januari 2009

det nya året

Första skoldagen idag efter jullovet.
Det mesta rullar väl på som vanligt så det var allt annat än spännande att återse vår fula skolbyggnad. För min del är det värsta med att återgå till vardagen det att man är tvungen att dra fram kalendern igen och fylla den med möten, påminnelser, prov och viktiga datum. Usch, det är bra mycket skönare utan kalender..

Annars ska jag försöka fortsätta det nya året 2009 pretty much i samma stil som 2008 eftersom det var ett verkligt bra år. Jag gör det jag trivs med, men allting med måtta. Träningen fortsätter i samma stil som det senaste året eftersom jag är nöjd med den, hoppas bara jag får möjlighet att åka lika mycket snowboard som i fjol eftersom det är något jag verkligen tycker om! Sen ska jag försöka sjunga mer och stretcha mer för då blir jag lugn och det kan verkligen behövas mellan varven .

Men nu ska Fiino och jag söka oss ut på en promenad! Hejs :)

Inga kommentarer: