söndag 4 januari 2009

Update








Jag suger på att uppdatera min blogg. Verkligen.

Nu har vi alltså klarat av juldags- och nyårsfirandet. Igår blev det dessutom en extra fest med ett nytt koncept - alla 10 inbjudna fick bjuda med 3 sej vänner och pointen var att lära känna nytt folk. Det blev kanske inte riktigt lika blandat folk som jag hade hoppats på, men en helt trevlig kväll! Tack för inbjudan Linn :)

Min nya passion just nu är Cornelis Vreeswijk. Mer underhållande texter får man leta efter! Dagens favorit är Sonja och Siw ^^


--------------------------

Ååh Fiino och jag var just ute och promenixade i vintervädret. Med hela -10 grader och snö är det ju inte konstigt att man börjar längta sej bort till nordligare breddgrader.
Jag vill till Levi och åka snowboard, NU.
Jag längtar efter snön, lugnet och friheten och känslan av att leva bara för dagen utan bekymmer.


take me there


Inga kommentarer: