onsdag 14 januari 2009

someday you'll say that word and I will cry

Idag efter skolan satt Tanja och jag i tre timmar och kämpade med en dum powerpoint presentation till Power Club mötet imorgon. Allting krånglade så vi hann inte ens komma till pointen med pressen före krafterna var slut. Teknikens underbara värld.








passion är mitt favoritord







Och nej jag orkar inte bli sjuk igen, det är tröttsamt att vara trött. Speciellt med tanke på den fyra timmar långa teaterpjäs vi är tvungna att se imorgon. Ååh man borde ta med sej sittunderlag och en picknick-korg tror jag bestämt. På tal om annat så borde det vara förbjudet i lag att dricka kaffe kvällstid, har en känsla av att det kommer ta länge innan jag hittar sömnen inatt. Speciellt eftersom jag sitter och värmer upp sängen med min surrande laptop och jag hatar att sova i en uppvärmd säng. Därför har jag fönstret på glänt, vilket kommer att leda till fortsatta hostattacker.

Gonatt alla söta.

Inga kommentarer: