tisdag 20 januari 2009

lever för skratten

Antibiotika blev det då. Plus duact och nån konstig nässpray, wihuu.
Men sen ska jag bli friskis!
Har konstaterat att det oftast är stressen som bryter ner mitt immunförsvar. Jag kör på autopilot och fullt ös tills jag är färdig med det jag måste uträtta, efteråt blir jag alltid sjuk, ordentligt sjuk. Man borde lära sej att lyssna ordentligt på kroppens varningssignaler men jag anser alltid att det just då finns viktigare saker. Egentligen finns det ju inte det.



Bara två saker är oändliga, universum och mänsklig dumhet. Och jag är inte säker på det förstnämnda.



Power Club för hela slanten idag då, blev ingen vanlig skola alls för min del. Men det gör ju ingenting, kände mej bara aningen isolerad från den vanliga vardagen med de vanliga människorna ^^ Sista PC-skolbesöket imorgon då, och det blir till Sundom.
Man får en intressant inblick i skolvärlden när man springer runt i alla dessa skolor och träffar alla dessa olika lärare och deras elever. Vi kom fram till att atmosfären i skolan ofta syns genast både på elever och lärare. En stor och råddig skola leder till stressade lärare och stökiga elever. I en liten, organiserad skola är lärarna vänliga och avslappnade och eleverna trevliga och intresserade.





Jag blir oinspirerad och ledsen

av kraven och stressen

Jag har frihet i blicken,

precis som du.


Inga kommentarer: